Címkék

2011. október 7., péntek

Bang Yong Guk &Yoseob - 'I Remember' klip

Úgy érzem nem birom továbbb, ezért meg kell osztanom a mostani nagy kedvencet. Yoseob hangjába eddig is bele voltam zúgva, de most ez után a szám után már azt hiszem menthetetlen vagyok!
A klip egyébként engem nagyon emlékeztet az Eminem és Rihanna duettre, de hát ez lehet csak én vagyok. Mind emellett imádom a számhoz tartozó klipet is, és hát mondanom sem kell, hogy Bang Yong Guk rapp-je, mélyen ülő öblös hangja meg aztán a cseresznye a habon! A fiú egyébként  az új klip kedvéért öt kilót adott le, ami tegyük hozzá nagyon jól áll neki. A rajongók is örömmel fogadták az új külsőt:, a piros haj szerintem is nagyon hatásos és egyben kellően dögös is. Ajánlom mindenkinek ezt a nótát, azoknak mindenképpen, akik nagy Yoseob rajongók, de azoknak is akik kevésbé. Szerintem iszonyatosan nagy sláger!

Jöjjön maga a klip! Szerintem már sokan kívülről fújjuk! De azért had szóljon!






Semy


1 megjegyzés:

  1. Yoseoooooooob!!!!!! Elolvadooooook. Hát ilyen hangot!!!

    Yunina

    VálaszTörlés