Címkék

2011. október 31., hétfő

Tablo & Taeyang - Tomorrow

Várunk, várunk és várunk, mindig csak várunk az új dolgokra, és mikor végre megkapjuk akkor meg már mint ha nem is akartuk volna. A sok várakozás azt hittem kiöli belőlem a rajongást, de tévedtem. Ha valami olyasmivel jutalmaznak meg a kitartásomért, ami valóban megérte a sok sóvárgó pillanatot, akkor minden meg van bocsájtva. Én, mint nagy BigBang és Epik High rajongó különösen jó néven vettem az új koprodukciót, és hozzátenném a végeredmény igen csak megérte a sóvárgásomat a valami újra.
Tablo és Taeyang közös szerzeménye a Tomorrow szerintem egy igazán érdekes de minden szempontból egy jó kis szám lett. Nem véletlen a duett sem, mivel a "volt Epik High-os" a YG Entertainment-hez szerződött. A Tomorrow-t Tablo "Part2" szóló kislemezén találhatjátok meg. Nézzük is meg mik találhatók még a srác tarsolyában!

Október 21-én sokan örvendtünk Tablo első szoló kislemezének megjelenése végett, ami  a “Fever’s End“ címet kapta. Nem egy hírességgel készített duettet a lemezei során, de talán ( és nem csupán az elfogultságom miatt) a legjobb a Taeyang-al közös nótája.  Nézünk természetesen egy Tracklistet is mivel egy nagyon jó kis, bár kissé melankolikusabb lemezről van szó!

Fever's End (Part1)Tracklist:








Na de mi most a második lemezt helyezzük előtérbe. Azért senkit nem hagyok cserben és felteszem a Part 2-nak a címlistáját, de utána már csak a Tomorrow van hátra! Ez a lemez folytatása az előzőnek, szóval...

Part2 Tracklist:

6. Tomorrow feat. Taeyang






És akkor jöjjön a várva várt Come Back előadás! Remélem nektek is tetszeni fog!!!







Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése