Címkék

2011. június 1., szerda

SS501 - 'Love Ya' klip

Egy újabb hatalmas kedvenc kerül fel a repertoárba, ami nem más, mint az SS501 és az ő nagy slágerük, a Love Ya! A 2005-ben debütált bandát én bevallom, hogy Kim Hyun Joong által fedeztem fel. Mivel sorozat és film függő vagyok, ezért aztán elég sok dorama-t néztem (nézek a mai napig) és hát az egyik legsikeresebb koreai sorozat, a Japán Hana Yori Dango-ból készült Boys Before Flower, aminek az egyik főszereplője a már említett bandatag, KHJ! Bevallom, a dorama után még nem rajongtam a srácért, ellenben egy másik sorozata, a Playfull Kiss után már nagyon is! Szánom-bánom, nőből vagyok! Ez tehát a rövid története annak, hogy miképpen fedeztem fel az SS501-et! A leges legelső alkalommal erre a számra kattintottam, és egyből mélységes "szerelembe" estem, legalábbis a szám iránt. Percekig kerestem benne KHJ-t és hát először tuti nem ismertem fel! Aztán persze megtaláltam és kissé elszörnyedve, de tudomásul vettem, hogy ő is csak egy pop idol, akinek  a frizurája minden hónapban változik. (Ezt a mai napig nem értem, hogy miért van erre szükség szinte minden bandánál!) De mindegy is, mert a szám nekem valahogy annyira ütött, hogy minden mást megbocsátottam! Bár a csapat jelenleg nincs együtt, mivel a tagok erősen a szóló karrierjükre koncentrálnak, azért érdemes figyelembe venni az SS501-et, már csak azért is mert míg aktívak voltak, addig hatalmas népszerűségnek örvendtek!


És hát akkor nincs is más hátra, mint maga a videó! Enjoy!



Semy

3 megjegyzés:

  1. Hű, én nagyon szeretem az ss501t! :) Ezt mintha már említettem volna??!! :DDD
    na de, lehet, hogy ismered ennek a számnak a remixét, én abba vagyok szerelmes! szerencsére a nipponon elég gyakran le is adják, így még bulizhattam is rá!!! :))

    http://www.youtube.com/watch?v=IRh2V5gsj-w

    VálaszTörlés
  2. Hűű...akkor ez azt jelenti, hogy most 18-án is tombolhatunk majd rá (ha szerencsénk van)????? ss501..nálam is kedvenc lett ;)

    VálaszTörlés
  3. Imádom a bandát.. És vicces, mert én is így ismertem meg őket..Igaz nekem már a BOF-ban is KHJ volt a kedvencem de nálam is a Playful Kiss-ben vált a "szerelmemmé"...És azóta megismertem ugye a csapatot.. És IMÁDOM ŐKET.. :D Na meg persze KHJ-t.. ő a kedvencem.. <3

    VálaszTörlés