Címkék

2011. október 11., kedd

JYJ - In Heaven: 'Get Out' klip

Azt hiszem így is elég sokáig bírtam, hogy ne osszam meg ezt a legújabb klipet, amit nem csak azért szeretek, mert hát Hero is benne van, hanem mert magát a számot is nagyon megkedveltem. Igaz ugyan, hogy sokszor meg kellett hallgatnom ahhoz, hogy igazán favorit legyen, de azt mondják jobb később, mint soha. Szerintem egyébként az utóbbi idők egyik legjobb (mondhatnám, végre!) JYJ számáról van szó. Már ami nem a lassú, balladákat illeti. Én nagyon szerettem a leges legelső albumukat is, meg aztán elfogultságomnak köszönhetően, körül-belül az összes JYJ számot is, de ez most valahogy mégis külön hangsúlyt érdemel. A klip kiváló, végre tánc is van benne és hát a fiúk meg  aztán gyönyörűek, mint mindig! Lássuk!

A Get Out egyébként az In Heaven című albumuk egyik kiváló darabja, és hát nem mások a szerzői, mint maga Hero és Micky. Szerintem szép teljesítmény! Egyébként az egész album  mondhatni teljes mértékben az ő munkájuk, ami külön érdem! Már csak ezért is szeretem őket, mert képesek maguknak zenét és dalszöveget írni, valamint nem utolsó sorban az énekléshez is kiválóan értenek! Csak így tovább!

Én azért most még így ajándékként megosztom veletek az In Heaven album számlistáját, és elárulom azoknak, akik esetleg nem tudnák, hogy az album címadó dalából is van már videoklip, ahol Junsu bizonyítja színészi rátermettségét!

In Heaven Tracklist:

1. Get Out
3. 낙엽 (Fallen Leaves)
4. 소년의 편지 (Boy’s Letter)
5. Mission
6. I.D.S (I Deal Scenario)
7. Pierrot
8. You'Re
9. Nine
10. 이름 없는 노래 PART 1


És akkor most már nem is jöhet más, mint a Get Out és a hivatalos videoklip! Remélem sokaknak elnyeri majd a tetszését! És hajrá JYJ!!!





Semy 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése