Címkék

2011. október 7., péntek

N:Sonic - Super Boy

Új fiúk a láthatáron! Az idén szeptemberben bemutatkozó új fiúbanda, az N:Sonic öt eltökélt fiatal srácból áll, akik egyenesen a TVXQ és a B2ST sikereit szeretnék elérni. Nemes célok, kellő elszántság és hát azt kell mondanom a dolog talán nem is annyira lehetetlen. Kell még pár jó sláger, de szerintem ezzel az első klippel is elég sok női, akarom mondani lányszívet sikerült begyűjteniük. Első slágerük a Super Boy, ami ha első hallásra nem is, de többszöri újrajátszás révén szerintem nagyon is ütős szám. Kezdésnek mindenképpen kiváló! Nem is beszélve a hozzá tartozó videoklipről, ahol hát nem lacafacáznak a srácok, egyből ledobják nekünk a ruháikat. Meg kell hagyni nem csúnya látvány!  A fiúk egyébként elég nagyban gondolkodnak, ugyanis már most a nemzetközi porond a cél! Nézzünk  hát egy kicsit a banda mögé!

A srácok első kislemeze a "We are Superboys" ami négy számot tartalmaz:

We are Superboys Tracklist:

1. N.Sonic
2. Super Boy
3. 놓지 않을게
4. Never Stop








A Banda öt tagból áll: J.Heart (Jaehwan - vezető), Jong Wook, Eun Ho, Choi Byeol és Black J (maknae). Nézzük meg a klip előtt a kis előzetest, csak hogy ráhangolódjunk a fiúkra!


Az N.Sonic hivatalosan Október 5-én debütált, nem mással, mint a Super Boy című számukkal. Lássuk a klipet, aztán mindenki eldöntheti, hogy szereti fogja e őket, avagy sem! Én mindenesetre még várok egy keveset, kíváncsi vagyok mit tesznek majd még le az asztalra! Egyenlőre még nem sokat tudni róluk! Ki tudja, lehet idővel ez majd még változni a fog!






Semy





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése