Címkék

2013. január 27., vasárnap

BAP - 'Rain Sound' klip

Bár a BAP úgy vonult be a köztudatba, mint azok a kemény srácok, akik harcolnak a szépfiúk ellen és erővel hódítják meg a Kpop rajongók szívét, most mégis be kell látnunk, hogy a 'dirty boy image' mellett tudnak ők is érzelmesek lenni. Láttuk már a vicces, a cuki a kemény arcukat és most az esendő oldalukat is megmutatják nekünk A mindig erős és ütős slágerek mellett, most egy igazi szerelmes, szomorú dallal örvendeztetnek meg. Minden könnycsepp és szomorú, elhagyatott érzés ellenére, szerintem a keménységük még ebben a nótában is megmutatkozik! Igazából azt kell mondjam, hogy én már nagyon várom a közeledő nagylemezt, melyen megint biztosan találok valami olyasmit, amit eddig még nem. Mert a fik mindig megtudnak valamivel lepni! Szerintem a szám minden lassúsága és magányos érzelmessége ellenére igazi BAP sláger! És aki még eddig nem szerelemesedett bele valamelyik fiúba, az most megteheti, mert a klipben látható sok közeli kép szerintem rabul ejti a női szíveket. Legalább is ha Himchan szemeiből indulok ki, akkor nem lehet ellenállni! Na de félre a szóval, jöjjön maga a klip!

A srácok a klipben Hong Won Ki -vel dolgoztak együtt, aki már nem egy nagy sláger video klipjéhez adta a nevét. Szerintem azért látszik az eredmény!
És akkor most jöjjön is színekben és lassításokban gazdag új BAP klip!





Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése