Címkék

2011. augusztus 17., szerda

Top10 - Best of SHINee

A következő 10-es listám választottjai a Shinee-s srácok, aminek több oka is van. Először is, mert nagyon szeretem a zenéjüket (és természetesen őket is), másodszor azért, hogy akik netán eddig nem nagyon kedvelték volna őket, így talán kicsit kedvet kapnak ahhoz, hogy tüzetesebben is megismerkedjenek velük. Végezetül azért, mert már elég régen hallottunk felőlük (remélhetőleg egy új albummal hamarosan újra felbukkannak). Íme hát a három indok, amiért úgy gondoltam, hogy érdemes kora reggel nekiülni, és kacsasorba helyezni a kedvenceket. Nem mondom, hogy könnyű dolgom volt, mert hát mikor egyszerű rangsorolni a kedvenceket, de hát mint tudjuk, valamit valamiért. Remélem ti is értékelni fogjátok, aztán a közeljövőben már olyan érdekesebb listákkal készülök (volt időm a nyáron bőven kiagyalni különböző Top 10-es "témákat"), amik nem csak a szívünket örvendeztetik majd meg, de reményeim szerint még azok arcára is mosolyt csalnak majd, akik kevésbé nagy J/K-pop őrültek! Csapjunk is bele a lecsóba és lássuk, hogyan alakult nálam a Shinee-s Top10!

+1: Lucifer
Azért lett a hihetetlen nagy, és kiváló sláger a kiemelt +1-es kategória győztese, mert úgy vélem nem tudom méltán belehelyezni a lajstromba, annyival erősebb, jobb, vagy legalábbis magasan a többi felé emelkedő szám, hogy még az első hely se lenne számára elég méltó! (Tessék majd egyszer megnézni a klip látogatottságának számát is! Mindent elárul!) Igen, rájöhetett mindenki, hogy imádom a Lucifert, szerelem volt első hallásra. És igen, ennek a számnak köszönhetően szerettem meg a srácokat! Szóval mindenképpen jó kezdet itt is a Lucifer, külön VIP kategóriában természetesen, ami a srácok 2010-es nagy slágere! Enjoy!




10. Senorita

A következő szám a listán nem más, mint a Senorita (세뇨리따). Ez a szám a srácok  2009-es, második minialbumán (Romeo) található negyedik számként. Én valamiért nagyon szeretem ezt a számukat, van egy ilyen kis funky-s beütése. Én például főzés közben kifejezetten szeretem ezt hallgatni! Élő, koncert verziót mutatok, mert szerintem remek! Jöjjön a 10. helyről tehát a Senorita!




9. Quasimodo

Az egyik legszebb lassú számuk következik a srácoknak! Emlékszem mikor megszereztem az összes Shinee nótát és csak úgy beindítottam, had szóljanak a háttérben, míg tanulok. Ez a szám volt az első, amit újból és újból elindítottam (mondanám, hogy visszatekertem, de a kazettás magnóm már rég felmondta a szolgálatot...hozzátenném, sajnos...és hát egy Shinee kazettám sincs :D). A lényeg a lényeg, hogy ez egy nagyon szép nóta, ami a 2010-es Lucifer albumon található. Élő verzió, és hát Onew meg Key...szavakat sem találok arra, mennyire imádom itt őket! De inkább hallgassátok!





8. Love Like Oxygen

Bevallom ezt a számot nagyon imádom (mondjuk melyiket nem?? :D) szóval ez a nyolcadik helyezés elég méltatlan, de hát a sorrend az sorrend! Bevallom, ha meghallom ezt a nótát nekem egyből jókedvem lesz. Igaz, ami igaz ez eredetileg egy dán szám, de hát számomra a Shinee-s verzió az örömforrás. Van még egy ilyen Shinee alkotás, de mindent csak a maga idejében! Ja, és említettem már, hogy mennyire imádom ezt a klipet (a kis tánccukkal együtt)? Hmm... Most inkább jöjjönt maga a  Love Like Oxygen!




7. Graze

Egy újabb lassú szám következik! Azt hiszem menthetetlen vagyok ha a lírákról van szó, mert a koreai bandák valamiért nagyon erősek ebben a műfajban. Legalábbis számomra biztos, hogy a koreai lassú számok az egyik legszebbek a világon! Az én lelkemnek ezek a magnyugtatóak, na de ne térjünk el ennyire a tárgytól. Maradjunk a Shinee Wolrd-nél, hogy viccesen fejezzem ki magam (már érti, aki érti), szóval a nóta a Shinee World című album hatodik darabja. Csak annyit mondok, hogy hallgassátok (koncert verzió), aztán lesz, ami lesz!



6. Romatic

Na most aztán áldozok a romantikus érzelmek és lassú dallamok oltárán. Nem tehetek róla, egyszerűen kiválóak ezek a lassú számok. És hát a srácok meg tudnak énekelni rendesen, így aztán arra sem lehet panaszunk, hogy nem szép, csilingelő hangon varázsolnak el minket! Hatodik hely, valamiért nagyon alacsonynak érzem ezt a helyezést ennek a gyönyörű számnak! Lesz ez még így se! Csak annyit mondok: Enjoy!



5. Ring Ding Dong

Egy valamire való Shinee rajongónak nem kell bemutatnom ezt a számot, viszont ők jogosan kérdezhetnék, hogy hát mégis mire fel ez a szégyenteljes ötödik helyezés. Hát, szánom-bánom (vagy nem :P) de nálam csak az ötödik a kellemes dalszövegű XD K-pop sláger. Akik viszont nem ismerik, hát rajta, ezt még az öcsém is sikeresen megszerette, pedig hát én emlékszem mikor leges legelőször megtaláltam ezt a klipet. Finoman fogalmazva sem volt éppen jó a véleményem a dologról, de hát az idő hatalma mérhetetlen, és hát azóta természetesen megszerettem a számot. Hát tessék! Ötödik tehát a Ring Ding Dong!




4. Ready or Not

Ez a szám nálam nagy favourite, senki nem tud róla lebeszélni! Ízlések és pofonok, így hát jogomban áll! A Lucifer album úgy ahogy van hatalmas Saranghe, szóval ez a szám sem kivétel! Nem is mondok semmi többet, 'Ready or Not' most akkor is a Ready or Not jön! Épp csak lecsúszott a dobogóról!



3. A-Yo

Ez a szám!!! Hát imádom, dalszövegestül, hangulatostúl, Shinee-stól, mindenestül! Volt olyan nap, hogy kb semmi mást nem hallgattam csak azt a számot.  Ez a másik olyan nóta, ami egyből jókedvre derít!  Nem meglepő, hogy a Lucifer album egy újabb gyöngyszeméről van szó!  És hát ez a koncert verzió! Imádni valóak itt!! Nem tudok nem mosolyogni miközben nézem! Igazából nem is tudom mit mondhatnék még. Inkább csak hallgassátok! A bronzérmes tehát az A-Yo!



2. Juliette

Nagy kedvencek, party számok egyike! A 2009-es Romeo album második száma ez, és hát imádom! Mi másért is került volta egyből a második helyre. Csak és kizárólag azért nem az első, mert megszállott lírai alkat vagyok! Amúgy a gyors számok körében tuti befutó! Hallgassátok, nézzétek, és persze szeressétek!





1. Obsession


Nem lehet ellenállni ennek a számnak! Szerintem (ha leszámítjuk azt a tényt, hogy megszállott DBSK rajongó vagyok...tehát csak ezért) ez a lassú nóta a K-pop második legkiválóbb lírai alkotása! Imádom! És hát melyik másik lemezen lenne, mint a 2010-es Lucifer-en? Szerintem magért beszél a nóta, így aztán be is fogom a bagólesőmet, és hagyom, hogy élvezzétek a "csodát"! Magasan az első tehát az Obsession!!!






Semy

És amik kimaradtak: Amigo, Forever or Never, In my room, Four Seasons, Hello, JoJo, Last gift, Real, Replay,Girl, The name i loved, Wowowow, Up & Down, Your name, Love still goes on stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése