Címkék

2011. december 3., szombat

Daesung - 'Lunatic' klip

Azt hiszem a késedelmekért kárpótlásul egyből egy olyan posztot osztok meg mindenkivel, amire talán nem hogy nem is számítottam, de talán a legnagyobb meglepetést is okozta ebben az évben! Én, bevallom hatalmas rajongója vagyok Daesung-nak és az ő egyedülálló hangjának, de egy ilyen számra még én sem számítottam! Egyszerűen imádom! Nemcsak hogy énekel benne akkorát, mint még "soha", de még egy kis rap betétet is nyerünk tőle. Sőt, megismerhetjük egy kicsit a fiú komoly oldalát, belepillanthatunk a lelkébe a szám által. Én úgy gondolom, most valahogy ennek volt itt az ideje, a sok "tragédia" ami körülvette őt, mind arra ösztönözték, hogy kicsit (és hozzátenném, hogy sajnos) felnőjön. Sikerült neki, ha nem is a legszerencsésebb körülmények között, de azért most már egy komoly férfival ismerkedhetünk meg ebben az új klipben.
A még nagyon friss single, a What's Up darabja a Lunatic, ez az őrülten jó új sláger! Az album egyébként egy 2012-re ígért  zenés dráma része, amit természetesen már nagyon várunk. Dae visszatérése a Lunatic-al már most nagy sikereket könyvelhet el, pedig hivatalosan csak december 3-án jelent volna meg. Éppen ezért még nagyon friss ez az újdonság! Hallgassátok!



MIndenki csak dícsérő szavakkal illeti a minialbumot , ami teljesen meg is állja a helyét. Egy teljesen új Kang Daesung-ot hallhatunk itt, mint amit megszoktunk. Egy új hangzás, egy új ember! Én csak ajálnali tudom!



Nem is húzom tovább az időt, jöjjön a kiváló klip a még remekebb számmal! Daesung, csak így tovább!!!






Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése