Címkék

2011. december 9., péntek

Double Pop - Érdekes párosok, avagy Párosan érdekesek

Vannak számok, amik örök kedvencek lesznek, és vannak olyanok, amik az idő múlásával feledésbe merülnek. Valamint vannak azok, amik annyira nem kerültek be a köztudatba, de mégis léteznek.  Én most olyan dalokat szedtem egy csokorba, amiknek a címük egyezik (ha néhol nem is teljesen), mégis egészen más hangulatot hordoznak magukban, valamint mégsem váltak mind igazi slágerré. Így aztán érdekes párosok születtek nálam, de a maguk nemében mind kiválóak. Természetesen nagyon sok olyan jó szám van még a tarsolyomban, amit össze lehetne valamilyen oknál fogva párosítani, de hát ne lőjünk le minden poént egyszerre! Most csak 10 kedvenccel ajándékozok meg mindenkit, aztán a későbbiekben még lehet szerencséje mindenkinek találkozni egy-két általam megalkotott, érdekes válogatással. Nem is húzom tovább az időt, jöjjenek az érdekes párosok!

Love Song

A Big Bang idei slágere nem az a tipikus "Love song", mint mondjuk Rain erotikus dala. A kettőt egymás mellé téve érdekes összehatást kaphatunk! Kinek melyik tetszik, szerintem mind a kettő egy kiváló nóta, és hát a sikert be is gyűjtötték!



Obsession

Kivételes esettel van dolgunk, ugyanis három olyan számot is találtam, ami erre a címre hallgat, de én kiválasztottam azt a kettőt, ami talán a leginkább eltér egymástól. Így nyert nálam a Shinee lassú balladája és GD rémálma. A U-kiss így kimaradt a szórásból, de azért ne feledjük, hogy ők voltak a harmadik helyen.



I Don't Know

Az egyik kedvenc párosításom ez, hiszen az MBLAQ, és az új, két tagú, valamint ez esetben még japánul is éneklő TVXQ igencsak érdekes így egymás mellé téve. A név kötelez, és hát így aztán két jó szám kerül most egymás mellé, holott egyik sem ért el kimagasló sikereket! Egy nagyon vicces koreai és egy komolyabb japán dal jöjjön most.




Bad Girl

Igen, igen itt csak és kizárólag furcsa párosok lesznek, és a B2ST valamint az FT Island nagyon is beleillik ebbe a kategóriába. Egy vidámabb, táncolós szám és egy ízig-végig koreai ballada került most itt össze. Ilyenkor kicsit jó érzés, hogy szeretem a Kpop-t, hiszen annyi gyönyörűséggel ajándékoz meg minden nap.




Lunatic

Daesung a Big Bang-ből épp csak nem régen jött ki ezzel a tőle szokatlan, érzelmes, elvont nótával. Mellétenni a Smash japán dalát kicsit kontrasztos. De hát itt most éppen ez a lényeg.



I Remember

Igen, igen itt most egy kicsit csalok, de hát egy, egy apró szón, vagy ismétlésen már nem múlik.  Bang Yong Guk & Yoseob közös I Remember-je és a B1A4 száma viszont helyet kíván magának ezen a listán, annyira különbözőek!




Tonight

Ez az a dalcím, amiből aztán egész sokat találhat az ember, ha elkezd kutatni a Kpop-os zenei gyűjteményében. Természetesen itt is a két leginkább eltérőt tettem össze, és bevallom ez a kedvenc párosom. Nem elég az, hogy a két általam leginkább kedvelt együttesről van szó, de még ráadásul két iszonyatosan jó számról is! A Big Bang  Tonight-járól beszélek, ami hatalmas party sláger, és a DBSK lassú balladájáról. Szerintem nagyon nyerő páros!



Hello

Újabb csalást követtem el, de hát ha csak annyiról van szó, hogy megismétlődik a címszó, hát üsse kő! Így aztán az Ft Island és a Shinee is megkapták egymást! Szerintem egész szépen mutatnak együtt!



Again

Hogy hű legyek önmagamhoz, megint csak egy szóismétlésen akadhatnak fenn a szőrszálhasogatók, de hát én a 2PM-et és az MBLAQ-t akkor is beteszem egymás mellé. Ha másért nem is, hát azért mert jól mutat ennyi jó fiú egyszerre egy helyen!



Baby Don't Cry

Egy újabb kedvenc párosról van szó! A U-Kiss legújabb, Neverland című albumán található nem éppen lassú, valamint gyorsnak sem mondható, de mindenképpen kiváló száma került Daesung lírája mellé.



Ennyi voltam mára, de ígérem jövök majd még érdekes párosokkal, valamint meglepő válogatásokkal a közel jövőben is! Addig is minden jót mindenkinek, és éljen a Kpop!



Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése