Címkék

2011. július 18., hétfő

DBSK - 'Hi Ya Ya' klip

Lassan befejezem a nyári szünetet, és ígérem újra sok-sok érdekesebbnél érdekesebb posztot fogok feltenni! Itt a nagy nyári hőségben és ráérésben nagyon sok új, remek ötlettel gazdagodtam, szóval lehet majd készülni az újdonságokra! De addig is be kell érni egy-egy gyors kedvenccel, amik persze klipek formájában jelennek meg.
A jelenlegi választottam egy olyan szám, amitől mindig jó kedvem lesz, és számomra valahogy a nyarat is jelenti. Sokan érdeklődtetek a DBSK felől és hát ennek nyomán természetesen a nagy kedvenctől választottam klipet. Én nagyon szeretem, de ..és igen itt jönne most az, hogy mennyire elfogult vagyok, de másodszor is de, mert azt gyorsan hozzá kell tennem, hogy ez a szám körülbelül a harmadik volt amit tőlük hallottam, és akkor még nem szerettem annyira. Mindenhez időkel, mint a jó bor esetében, így hát aztán úgy esett, hogy a Hi Ya Ya is bővíti a DBSK kedvencek repertoárját. Már ami engem illet! Remélem azért nektek is örömet fog okozni, ezekben a meleg, nyári napokban. Enjoy!

Mondanom se kell, hogy mennyire istenállat itt az én egyetlen Hero-m, de azért mégis csak sikerült leírnom! Persze, hogy nem hagyhattam ki! Nem is írok többet, nézzétek! :)




Semy

1 megjegyzés:

  1. Mostanában kezdek rákapni a DBSKra, még ez a szám is tetszik! Nem lesz ez így jó! xD A klip meg mindenképpen 'wow' kategóriás! *-*

    VálaszTörlés