Címkék

2011. július 28., csütörtök

MBLAQ - Mona Lisa klip

Azt hiszem egy új kedvenc számot avatok most! Valamiért sosem voltam akkora nagy MBLAQ fan, úgy éreztem valami még hiányzik a srácokból. Magam sem tudom megmagyarázni miért éreztem így Rain kis csapatával szemben, de most viszont egy új korszak kezdődik! Júliusban ugyanis egy új kislemezzel jelentkezett a banda, aminek címadó dala a Mona Lisa egyből belopta magát a szívembe! Szerintem hatalmas party zene lesz, és úgy gondolom, hogy a srácoknak is meghozza majd azt a kívánt sikert, amit eddig nem igazán tudtak elérni. Én legalább is reménykedek benne! A szám mindenképpen megérdemli a figyelmet, én már napok óta tombolok rá!
Hamarosan, ha minden jól megy olvashatjátok majd a srácok bibliográfiáját is itt, igyekszem behozni majd a nyári lemaradásokat! De addig is, nézzük a még nagyon friss, új videóklippet! Enjoy!

Én úgy ahogy van szeretem ezt a koreai Mona Lisa-t, remélem nektek is elnyeri majd a tetszéseteket! Én külön imádom a klip hangulatát, de hát a szám  is isteni lett! Hallgassátok, nézzétek és szeressétek velem együtt!




Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése