Címkék

2011. szeptember 26., hétfő

Infinite - 'Paradise' klip

Most, hogy itthon kell kötelező erővel feküdnöm (agyrázkódásom van) csak egy gyors posztra telik. Mert persze nem birok meglenni a kis kedvenceim nélkül. A mostani választottam azért ez a klip lett, mert egyrészt nagyon tetszik, a szám is iszonyatosan jó és hát mint tudjuk, nagy rajongója vagyok a srácoknak. A másik indokom, hogy ezt a klipet küldte nekem a barátnőm, pedig akkor még talán nem is tudta, be vagyok börtönözve az ágyamba. Így aztán egyből jobb kedvem is lett, miután természetesen végignéztem a Paradise-t! A következő gondolatom azt volt, hogy ezt meg kell osztanom mindenkivel, akivel csak lehet, de mivel altatót szedek, ezért elaludtam. Most viszont, hogy fenn vagyok és loptam magamnak egy kis időt a gép előtt (amit persze nem lenne szabad csinálnom) gyorsan-gyorsan felteszem ide a fiúkat! Hátha másoknak is segít egy nehezebb napon! Enjoy!

Jöjjön hát a Paradise! Remélem sokak lelik majd benne örömüket!







Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése