Címkék

2011. szeptember 11., vasárnap

Top10 - K-pop Dance Selection

Bevallom őszintén, hogy megszokott módon nagyon nehéz volt létrehozni ezt a posztot, mert hát 10-re csökkenteni a remeknél remekebb koreográfiákat, elég szívszorító feladat. Hozzátenném, ezért a lányokat ki is zárta a versenyből, így aztán csak a f"iú bandák" táncaival lehet majd találkozni. Természetesen most is érvényben van a "nem hiszem, hogy az összes együttes összes táncát ismerem" állítás, így aztán aki ismer, tud esetleg még olyan kiválóságokat amik itt nem szerepelnek, hát nyugodt szívvel kommenteljék be, küldjék el, mert nagyon szívesen veszek minden újdonságot! De addig is lássuk, kik a személyes kedvencek, akik tánctudásukkal, karizmatikus és jellegzetes koreográfiáikkal írták be magukat a k-pop történetébe!

+1: Big Bang - Lalala

Szerintem a srácok sokat köszönhetnek ennek a remek kis régi nótának és természetesen a "sexy" koreográfiájának, sokban hozzájárult a kezdeti sikerekhez a pólófelhúzás, és fenékrázás, valamint Taeyang jellegzetes hátra szaltója. Azért ez a kiemelt, vagy legalábbis megkülönböztetett kategória győztese, mert nem bírtam ki, hogy egy Big Bang szám se kerüljön fel. Pedig folyton csak húztam ki szegényeket a listámról, így aztán úgy döntöttem, hogy majd akkor ők foglalhatják el a +1-es pozíciót. Meg hát azért ez még is csak egy jó régi, széthallgatott és sokszor látott videó. Lássuk, mit aprítottak a lecsóba a Big Bang-es srácok!




10. U-KIss - Neverland

Bevallom őszintén én csak közepes U-Kiss rajongó vagyok, már ha ezt lehet valóban rajongásnak nevezni. Vannak természetesen táncok (és számok is of course), amiket imádok tőlük (pl. Bingeul, Bingeul) de azért még is csak maradok az átlagos 'szeretem őket 'színvonalnál. Ezt a számukat és tnáncukat viszont első látásra, hallásra imádtam, szóval...de csak a 10. helyre futotta. Lehet, ha valódi fangirl lennék előrébb végeztek volna!




9. Kim Hyun Joong - Break Down

Ennek a számnak, a táncnak és a fiúnak is hatalmas rajongója vagyok, szóval esélytelen volt, hogy kimaradjon! Igazából nem is tudok mit hozzáfűzni, a tánc meg aztán...szavakat se találok! Amúgy mindenhova próbáltam olyan videót keresni, ahol a táncon van a hangsúly! Érthető okokból! És ez csak a kilencedik! Mi lesz itt még? ;)



8. MBLAQ - Mona Lisa

Menthetetlen vagyok! Iszonyat dögös tánc, szám és srácok....szóval itt a helye. Gondolkoztam, hogy melyik számuk legyen itt, ugyanis szinte mindenek marha jó a koreográfiája (köszönjük Rain-nek!) és hát hajszálnyival, de a Mona Lisa nyert. Lehet azért, mert ez a legújabb...de azért a Stay-t, a "Y"-t és a Again-t se feledjük el!!!



7. B2ST - Breath

Bevallom őszintén, itt voltam a legnagyobb dilemmában, hogy melyik táncukat is válasszam, ugyanis MIND iszonyat jóóó!!! A Fiction, a Shock de még az az első B2st is the Best Intro is! Beszarás jól táncolnak a srácok, már elnézést a kifejezésért! Azért ez nyert, mert itt a kis videó legvégén akad némi táncos meglepi! Imádom őket!!!



6. Shinee - Lucifer

Hatalmas favourite következik, bár bevallom a tánc szempontjából nem vagyok teljesen biztos ebben a döntésben. Ugyanis a Love like Okygen, a Juliette, a Replay, az Amigo és még a Ring Ding Dong is ott van a listán! Naggyon de nagyon nehéz a szelektálás, de azért nyernek talán azok, amik, mert ezeket mindenki tudja is! Elmész egy buliba és a Lucifert tuti tudják táncolni, legalább is a mutogatós részeket XD. Hatodik csak a Shinee bombasikere, a Lucifer!





5. Rain - Hip Song

Ha táncról van szó, akkor Rain-nek mindenképp itt a helye! És akkor megint, csak magamat ismételgetem, mert hát Rain koreográfiái és hát a tánc tudása szerintem magyarázatot nem igényel. Egyszerűen iszonyatosan jól mozog a pali, így hát aztán természetes, hogy ezt ki is használja minden egyes klipjében. Love Song, Rainism, It's Raining és sorolhatnám! Nálam mégis a Hip Song a nyerő...ízlések és pfonok!



4. DBSK - Mirotic

Na ezt a táncot szerintem minden valamire való K-pop rajongó ismeri! És, hogy még messzebbre menjek, minden valamire való koreai tinilány is XD! DBSK all time favourite, a Mirotic meg hát....imádom no, nem kétséges! És hát Junsu meg U-Know...tudnak táncolni, de persze a többiek se kutyák! Épp hogy csak lecsúszott a dobogóról!




3. Taeyang - Where U At

Elérkeztünk a dobogósokhoz! Hát ha tánc, akkor Taeyang! Keresem a szavakat, hogy ne megint azt kelljen irnom, hogy szeretem, meg hogy mennyire zseniálisan táncol...de hát! Elvesztem, azt hiszem! Inkább csak nézzétek! Ja, és persze ne feledkezzünk meg tőle a Wedding Dress-ről, a Prayer-ről, az I'll be there-ről és a Look at Only Me-ről se! Harmadik a Where U At!



2. TVXQ - Keep Your Head Down

Zseniális koreográfia és egy hatalmas sláger! És hát nem utolsó sorban két tehetséges fiú (ugyebár a DBSK-ból), tehát minden adott egy remek kis tánchoz!!! Ezt látni kell, és persze megtanulni XD De jó is lenne! Szóval, szerintem nem igényel több magyarázatot, hogy miért is ez a második. Nézzétek meg és megtudjátok! És akkor tőlük még ott a Maximum és a Before U Go is, ami hatalmas Saranghe!!!






1. Infinite - Before The Down

Hát ha K-pop-ról és táncról van szó, akkor nálam a koronázatlan király az Infinite! Ennyire egyszerre és ennyire jó koreoghráfiákat...hát komolyan mondom, minden egyes klipnél dobok egy hátast! Itt volt a Come Back Again és most a Be Mine is! Pff...legszívesebben ezt a hármat tettem volna be az első három helyre!!! Na de választani kellett és hát akkor azt hiszem a BTD-nak kellett nyernie! Tessék csak megnézni! Szerintem egyértelmű! Első tgehát az Infinite: Before The Down!




Semy

2 megjegyzés: