Címkék

2011. szeptember 16., péntek

U-Kiss - Neverland

Elérkezett az az idő, hogy írjak a U-Kiss-ről  (유키스) egy rövid kis posztot, mert hát bevallom férfiasan, hogy eddig nem voltam igazi rajongója a bandának. Aztán idén szeptemberben megrázott az áram, vagy belém csapott a villám, vagy egyszerűen nem tudom, de körülbelül első hallásra megszerettem a Neverland című számukat. Bár nem ez az első nóta ami megjelent a második nagy albumukról, de valahogy nálam ez ütött be igazán. Holott, olyannak tartom magam, aki megszállottan tudja szeretni a koreia lassú számokat (és hozzátenném, a Neverland album első megjelent lírája, a Someday is nagyon- nagyon jó), mégis most a pörgős, valódi sláger szám lett az, ami miatt felfigyeltem (újfent) a srácokra. Sőt, ennek a számnak lesz az is köszönhető, hogy a továbbiakban még fogok írni a U-Kiss-ről. Még az is lehet, hogy becsatlakozom a rajongótáborba, annyira jó lett ez az új album! Na de lássuk inkább a Tracklistet, valamint nézzünk, illetve hallgassunk meg pár új, kiváló számot a srácoktól!

Neverland Tracklist:

1. Intro
2. Neverland
3. Baby Don't Cry
4. Someday
5. Take Me Away
6. On The Floor
7. 친구의 사랑 (Love of a Friend)
8. 4월 이야기 (Story of April) (Soohyun feat. Eunyoung)
9. Obsession
10. Top That
11. Tell Me Y
12. 다시 만나요 (U-Kiss With Paran) (We'll Meet Again)
13. Someday (Instrumental)

Jöjjön elsőként a nagy kedvenc, a Neverland videoklipje! Megmondom őszintén, hogy én a koreográfiájukat is nagyon megszerettem. Ezért javaslom, hogy akit érdekel, nézzen meg egy élő előadásos verziót is, ahol végig látszik a tánc! Szerintem a fiúk most nagyon odatették magukat!



A Someday megjelenését követően egyből az első helyen startolt a toplistákon, pedig szerintem ez a lassú szám csak a második legjobb az albumról! Természetesen ez is kiváló, de hát ízlések és pofonok!



Most pedig akkor jöjjön az én személyes kedvencem az albumról, már ami a lírai dalokat illeti! A Take me Away úgy ahogy van hatalmas saranghe! Valahogy nagyon az én világom! Hallgassátok!


Jöjjön egy közepesebb tempójú, de inkább party zene, az Obsession! Nálam ez is bejött!



És akkor így utoljára a második nagy kedvenc a buli számok kategóriából! A Top That első hallásra szerelem volt, egyszerűen megimádtam! A Neverland után tehát ez a második befutó gyors szám az albumról! Hallgassátok!



Nincs több hozzáfűzni valóm, legfeljebb annyi, hogy aki tehetei szerezze be így vagy úgy az albumot, mert szerintem nagyon megéri! Aki meg U-Kiss fanatikus, annak meg ezt mondani sem kell! Még egy utolsó kép a 7 srácról, és aztán itt sem vagyok!






Semy

1 megjegyzés:

  1. Nálam is nagyon bejött ez az album! ;) Nekem a brave brothers-el közös albumuk is tetszett, na de ezen az albumon baromi jó dalok vannak!! Take me away, Obsession, ááá, imádom!!! <333

    VálaszTörlés