Címkék

2011. augusztus 3., szerda

KAT-TUN - 'Run for You' klip

Végre, végre megérkezett a várva-várt klip ebből a remekre szabott új KAT-TUN nótából! Nem tagadom hatalmas kedvencem lett a szám már az első hallgatás után, így hát aztán muszáj leszek egy gyors poszt erejéig mindenkivel megosztanom, hogy miért is. Bevallom a klipnek már sokkal kevésbé vagyok a fan-ja, mert hát én őszintén szólva nem egészen ilyen mv képzeltem volna el hozzá. Na de mindegy, kicsire nem adunk...ez is több a semminél. Ja, még fontos megjegyeznem, hogy mennyire imádom Taguchi új frizuráját! Egyszerűen AWESOME! Persze most lehet megint az elfogultság beszél belőlem, de hát nincs mit tenni, menthetetlen vagyok, ha a ilyen "idióta" emberekről van szó! Most kissé titokban posztolok, így aztán gyors leszek...meg aztán ki tudja mennyi ideig lesz fenn a klip, szóval gyorsan nézze meg mindenki, szerese és ossza a véleményt, hogy bár persze nem rossz, de azért lehetett volna egy kissé vidámabb is a dolog!
Szóval ENJOY!!! Szerintem mármost bulinóta a Run for You! Remélem egyet értetek velem!!! :)




Semy

2 megjegyzés:

  1. Én le vagyok döbbenve Taguchin! KAT_TUN-os pályafutásom alatt nem volt még olyan, hogy nekem ő mint pasi bejött volna! Na,de most!! Pedig ugye tudjuk, hogy egy 10-es skálán én 25-re vagyok fanatikus! *-* Lehet kellene erről írnom! x'DD

    VálaszTörlés
  2. Taguchi most naggyon jól néz ki szerintem is...és mindenképp írjál róla, ha úgy érzed muszáj...én meg majd jól elolvasom és kommentelem :P

    VálaszTörlés