Címkék

2011. augusztus 22., hétfő

B1A4 - 'OK' Klip

A B1A4 (비원에이포), 5 fiút takar (Jinyoung (vezető), Baro (Sunwoo), Sandeul (Junghwan), CNU (Shin Dongwoo) és Gongchan (Gong Chansik, maknae), akik közül 1 'B'-s és 4 'A'-s vércsoportú. Igen, nem ők az elsők akik hasonló kiindulási alapon választanak bandanevet, de nem is ez a fontos. A lényeg az, hogy a WM Entertainment keze alatt futó srácok első nagy slágere, az OK egy olyan nóta, ami nem tud nem mosolyt csalni az arcomra. Mikor legelőször megmutatta nekem a barátnőm, hát őszintén szólva nem voltam elájulva a dologtól, de nálam sok minden kezdődött hasonló módon, aztán persze idővel minden kiforrja magát. Azóta természetesen nem tudom nem szeretni ezeket a fiatal fiúkat. Első albumuk a Let's Fly 2011. áprilisában került ki a piacra, és egyből található rajta egy olyan szám,amit a csapat vezetője, Junghwan szerzett. Az átlagban 19 éves fiúk szerintem nagyon kis kedves lemezt produkáltak, és hát az OK természetesen a nagy kedvenc. A Biography-ig még azért várjunk egy keveset, hogy legyen még mivel büszkélkedniük, mivel úgy vélem fogunk még felőlük hallani bőven. De addig is hallgassunk egy kis OK-t!

Csak mert jófej vagyok :D megosztom veletek a B1A4 első kislemezének tracklistjét is! Enjoy!

Let's Fly Tracklist:


1. OK
2. Remember
3. 못된 것만 배워서
4. Bling Girl
5. Only One
6. OK (Instrumental)


A klip szerintem nagyon cuki!!! Nézzétek! :)





Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése