Címkék

2011. augusztus 23., kedd

Kim Hyun Joong - 'Break Down' klip

Azt hiszem a következő úriembert nem kell sokaknak bemutatni, de persze soha se lehet teljesen biztos az ember. Megmondom őszintén, hogy nem vallom magamat egy hatalmas SS501 fannak, de hát Kim Hyun Joong-ot nem lehet nem szeretni! Azt hiszem már említettem egyszer, hogy a Playfull Kiss című sorozata óta vagyok teljes rabja a srácnak, de azt hiszem most egy fordulópontoz értem. A Break Down néven futó legújabb száma annyira bejön, hogy arra szavakat se találok! Nem tudom miért, egyszerűen ez van. Mondjuk a zene az művészet, és mint olyan szubjektív, szóval jogomban áll szeretni.  A klipről már nem is beszélek, mert hát az is hatalmas love. A júniusban kiadott szólólemezének első nagy sikerű darabját nem bírom ki, hogy ne osszam meg mindenkivel, szóval azt hiszem egyszerűen csak jöjjön maga  klip. A srácról úgy is fogok még bővebben beszélni, így most aztán érje be mindenki ennyivel! Szóval Enjoy, még ha kicsit megkésve is. Jobb később, mint soha! Lássuk!

Tényleg nem beszélek többet, csak még gyorsan megosztom veletek az album Tracklistjét! Csak hogy senki ne maradjon le semmiről!

Break Down Tracklist:

1. Intro (Let Me Go)
2. Brak Down (feat. Double K)
3. 제발 (Please)
4. Kiss Kiss
5. Yes I Will
6. 제발 (Please) (instrumental)

És akkor nincs is már hátra, mint maga  a klip! Let's Go!





Semy

2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem KHJ-t.. Én az egész albumát imádom.. És most a 2.albuma is nagyon jó..a Lucky Guy..<3

    VálaszTörlés
  2. Jajj.... a Lucky Guy nagyon cuki..és hát, lehet nem szeretni KHJ-t?? XD

    VálaszTörlés