Címkék

2011. augusztus 17., szerda

HITT - 'Good Night' debüt klip

Egy új fiatal koreai banda keltette fel a figyelmemet nem is olyan rég, első nagy slágerükkel, a Good Night-al. A srácok Wooram, Howon, Hyunjun, Juntaek, Hayong és Jaehoon idén júliusban mutatkoztak be első kislemezükkel. A hat tagú fiúbanda a HITT névvel fut a piacon, ami a Here Is The Top rövidítése. A Sony Music megtesz mindent, hogy a fiúk énekesi karrierjét támogassa és nem csak Koreában, de egész Ázsia szerte szeretné népszerűsíteni csapatát. Az első számukat hallva, szerintem nem is olyan lehetetlen a kívánt siker, én biztosan nyomon fogom követni ezek után a HITT útját. Ez az első számuk nálam telitalálat lett, reméljük, hogy a továbbiakban sem adnak lejjebb a minőségből! Most pedig jöjjön maga a klip, remélem nektek is tetszeni fog. Enjoy!

Mondjuk maga a klip szerintem nem egy hatalmas durranás, de a szám mindenért kárpótol. Szeretem azt a kis lassú kezdetet, majd a kicsi pörgést, aztán újra a kis melankóliát. Szerintem nagyon el lett találva!
Ráadásképpen még megosztom veletek a minialbum tracklistjét, hátha...

Here Is The Top Tracklist: 

1. I’ll Always Love You
2. Good Night
3. 하지마 (Do Not)
4. Run Away
5. 한참 (Feat. Yiruma) (Long)
6. 하지마 (Unplugged Ver.) (Do Not)
7. Good Night (Inst.)
8. I’ll Always Love You (Inst.)





Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése