Címkék

2011. augusztus 16., kedd

Shinshoku 8 - Sztárvendég: DJ Masa

Visszatértem az "élők" sorába, így aztán egyből egy olyan poszttal kezdem, ami sokunk számára lehet nagy meglepetés és örömhír egyben. Én már amúgy is vártam egy jó kis "nyárzáró" bulit, és hát mi más lehetne ebből a szempontból a legjobb, mint egy Shinshoku + party. Nem mondhatnám, hogy egy hatalmas nagy DJ Masa ismerő/ rajongó vagyok, de azért azt se mondhatom, hogy teljesen ismeretlen számomra a neve. Sőt! Vannak tőle kifejezetten kedvenc mashup-jaim, amiket majd itt szépen meg is osztok mindenkivel, hogy közösen reménykedhessünk abban, hogy talán valamelyiket hallhatjuk is 27-én. 
Én tehát azt mondom, hogy megéri kiadni azt a kis plusz összeget, és elmenni a tündérgyárba, már csak azért is, mert fergeteges DJ parádéval találkozhatunk majd, ami azt is jelenti, hogy egy nem mindennapi buliban lehet részünk, így augusztus utolsó hétvégéjén. Utána úgy is jön a güri, a tanulás, kinek mi a feladata! Tehát J/K-Pop partyra fel! És akkor nézzünk pár jó muzsikát DJ Masa-tól!

És akkor jöjjön pár DJ Masa "megamix" a közelmúltból 2009-2010-2011!








Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése