Címkék

2011. június 2., csütörtök

Top 10 - Hero Jaejoong dalok

Azt hiszem belejöttem a toplisták készítésébe, de nem tehetek róla egyre több, és több ötletem van, hogy miből lehetne/kéne készíteni 10-es listát. Mikor tegnap este eszembe jutott, hogy Hero "önálló" dalaiból de jó lenne találni 10 kedvencet, akkor még nem gondoltam, hogy valóban meg is fogom írni ezt a posztot. Mivel rajongásom, szeretetem leginkább Hero felé összpontosul, ezért úgy vélem mindenkivel meg kell osztanom, azt, hogy ez miért is van! Leszámítva azt a tényt, hogy a srác egyszerűen gyönyörű! Furcsa ilyen szóval illetni egy fiút, de azt hiszem ez esetben nagyon helyt álló a dolog! Persze a megszokott elfogultságom lehet megint szerepet játszik a dologban, de azért az mégis csak jelent valamit, hogy körülbelül fél Korea véleménye megegyezik az enyémmel! Idén még az Elle magazin is úgy vélte, hogy benne van a legjobban eladható idol kategóriában, ami azért tükrözi azt, hogy mennyire népszerű a fotogén, szexi és persze csodás fiú. Na jó, azt hiszem itt az ideje, hogy inkább arról beszéljek, hogy milyen hangi adottságokkal rendelkezik az én Hero-m. Természetesen kiváló énekes, de emellett dalszerző és szövegíró is, így aztán nem tudtam elmenni a tény mellett, hogy ő ennyire tehetséges a zene terén. Ezért úgy döntöttem, hogy ez a Top 10 nem csak azokat a számokat tartalmazza majd, amiket ő énekel, hanem amiket ő is írt! Így talán még szélesebb perspektívát kínálok az én egyetlenemről! ("Tinilány szindróma", de nála mindig!!!) Nem is szaporítom tovább a szót, hallgassuk inkább Hero Jaejoong-ot!


+1. Maze

Igazából nagy gondban vagyok ezzel a +1-es kategóriával, mert hát lesz itt duett, meg DBSK szám, meg minden bőven, így hát nem tudom mi jogon nevezhetném akármelyik dalt kiemeltnek. Talán azért választottam a Maze-t, mert ez valahogy kilóg a sorból amiatt, hogy ilyen rock-os hangzású. Azért a többi száma igen csak lassú (tisztelet a kivételnek!), szóval ez az egy ezért mehet a kiemeltek közé. Meg talán azért is, mert ez (az első helyezett után) az a szám, amit a legjobban imádok tőle! Akkor szóljon a Maze Hero tolmácsolásában!



10. Wasurenaide (Don't Forget)

Egyből egy olyan dal került a tizedik helyre, amely igazából egy DBSK szám, de Hero írta! Szerintem nagyon szép, és azt még hozzátenném, hogy én úgy gondolom, hogy a DBSK-s srácok a lírában a legerősebbek. Nem ez a legjobb lassú nótájuk, az is biztos, de a maga nemében ez is kiváló. Csak a tizedik(?) a Wasurenaide! Szép munka Hero (pláne, hogy anno egy Japán reklám zenéje is lett ;) )!!!



9. Just for one Day (feat. CSJH)

A következő szám egy duett, amihez igazából nincs mit hozzáfűznöm, maximum annyit, hogy mikor legelőször hallottam, igazából nem nagyon tetszett. Aztán minél többet hallgattam annál jobban megszerettem. Annyira, hogy most egyből a kilencedik a listán!




8. Footsteps

Hát ez egy ízig-vérig Hero szóló. Igazából csak az zavar, hogy a sok rajongó folyton belekiabál, ahelyett, hogy élveznék. Hát igen, nehéz volt egy olyan élőkoncertes videót találni, ahol a sikoltozások kevésbé zavarják magát a nótát! (Márpedig nekem élő kell!) Pedig Hero jófélét énekel benne az tuti! Persze lesz ennél még sokkal jobb is! :) Márpedig ez sem kutya! 



7. Colors (Melody and Harmony)

Ez a szám egy duett, mégpedig nem mással, mint Micky-vel a DBSK-ból. Tudni kell, hogy ezt a számot ők ketten írták és egyébként a Hello Kitty 35-ik évfordulójának "image" dala lett. Én a koncert verziót mutatom meg, nem a klipet, mert szerintem itt nagyon aranyosak ketten, valamint olyan felszabadultan, élvezettel énekelnek. "Like melody and harmony!" Hero a dallam és Micky a harmónia! Vagy fordítva? :D Enjoy!



6. Still in Love

Ez a szám már a JYJ-s korszakból való, annak is elejéről. Ezt a dalt teljes egészében ő írta, és természetesen ő is énekli.  Kezdetben nem tudtam hová tenni a nótát, de aztán azt hiszem belezúgtam! Sajnos nincs mit tenni, menthetetlen vagyok, ha Hero-ról van szó! :D



5. 9095

Egy újabb DBSK nóta került fel a becses ötödik helyre, mert ezt a számot imádom! És mikor megtudtam, hogy ráadásul ezt még Hero is írta, hát ott teljesen elaléltam a gyönyörűségtől! Szerintem nagyon lehet érezni, hogy ez egy Hero nóta! Jellegzetes, legalábbis nekem már az! A baj már csak az, hogy innentől minden szám iszonyat nagy kedvenc, szóval a szavak már nem bizonyulnak elegendőnek. Hallgassa mindenki a 9095-öt!



4. Been So Long (m-flo)

Egy újabb Micky & Hero duett! Jajj, ezt a számot nagyon-nagyon-nagyon szeretem! Olyan kis vidám, és amikor Hero azt nyilatkozta róla, hogy nehéz számára, mert ő viszi a női szólamot benne, akkor nem csak majdnem meghaltam a nevetéstől, de még inkább belezúgtam a nótába. Ez egy dal a mindennapokra! Tudni kell, hogy Hero amúgy nagy mókamester, így itt a videó elején is, mikor megkérdezik tőlük, hogy mégis mitől nőttek olyan nagyra, Hero mit válaszol? Mert sok tejet ittunk! Nem normális!!! :D



3. For You it's seperation, to me it's waiting (Sungkyunkwan Scandal OST)

Hát igen, a sok dorama! A Sungkyunkwan Scandal-t csak és kizárólag Micky miatt keztem el nézni, de nem bántam meg! Naggyon jó volt, és hát mikor a kis romantikus részeknél (pl. csókjelenet :P) meghallottam Hero csengő hangját, hát késsz voltam!  Na ezért a dobogó alsó foka ezé a számé!



2. Forgotten Season

Hát jajj! Mikor én ezt először meghallottam, akkor Hero élőben énekelte egy rádiós műsorban úgy, hogy meg volt fázva! Mondom, atyaég! Ha ezt így énekli megfázva, milyen lehet rendesen!? És nem tévedtem, gyönyörű! Bár ez egy úgymond feldolgozás, mindenesetre nagyon szépen, finoman énekli! Hatalmas Love !!!(csak már megint az ostoba rajongó lánykák!) Azt hiszem legvégül megkapjátok a rádiós verziót is! Mert miért ne? :D



1. It's Only My world

Erre aztán már tényleg nem találok szavakat! Olyat énekel benne pár pillanat erejéig, hogy hát, hogy is fogalmazzak hogy ne legyen perverz?! Szóval megmozdult bennem valami, az tuti! Persze megint lehet jönni az elfogultsággal, de aki nem hallja a pillanatnyi "csodát", az egyszerűen süket! Nem kell szerelmesnek lenni Hero-ba ahhoz, hogy belássuk, a srác tud énekelni! Persze nem ő fogja kettéhasítani a földet a hangjával, de ami tény, az tény! Ez meg egy csodás produkció! Számomra mindenképp! Első tehát az It's only my world! Enjoy!



És akkor ahogy ígértem, itt a Forgotten Season rádiós, rövid verziója! Jajj, Hero nagyon édes! Az elején egyébként azt mondja, hogy előre is bocsánatot kér, de meg van fázva, és köszöni, hogy így is meghallgatják! (persze kicsit rövidebben! XD) Amúgy végigköhögte az egész rádióműsort, szóval...de nem mentegetem! Hallgassátok!




Semy

És amik kimaradtak: Crying, Sushi, Love (Heaven's Postman OST), Found You (Sungkyunkwan Scandal OST), Kiss Shita Mama, Sayonara stb

6 megjegyzés:

  1. Elhatároztam, hogy adok egy esélyt "kismadárfejű" (nálam ez egy kategória xD) Heronak, nem lettem fan, de a hetedik és az első helyezett dal kifejezetten tetszik! Lehet egy dorama szerep hiányzik nekem tőle! Nincs valami jó kis doramája?!

    VálaszTörlés
  2. Jajj, háthogyne lenne neki!!!! Van egy Japán, a Sunao ni narenakute (itt szegény olyan kis bénát játszik, de jóó ;)), illetve van neki egy filmje (ami ilyen félig sorozat, de inkább film, szal van eleje meg vége ;)) A Heaven's Postman (vagy Postman to heaven-ként is fenn van bizonyos helyeken), és ez naggyon-naggyon jóóó, Hero benne naggyon széééép :P és a történet is aranyos ;)
    Ja, és a "kismadárfejű" jelző kifejezetten sértés rá :P :P XD (mintha azt mondanám neked, hogy Onew paprikajancsi XD) vagy vmi hasonló!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Heaven's Postman letöltve! xD Este szerintem meg is nézem! (pénzügyi jog levezetésképpen :D) Meg már úgyis láttam a Telecinema sorozatból a Nineteen-t, bevallom azt is csak Top és Seungri miatt néztem meg!

    Egypk a "kismadárfejű" szerintem nem sértés! Igazából a Suju-s Ryeowook miatt indult nálam ez a jelző! De nem kérdezd, hogyan, nálam az ilyenek csak úgy jönnek! xD

    VálaszTörlés
  4. Jujj, aztán kíváncsi vagyok mit szólsz majd a filmhez ;) Én nagyon szeretem,de én túlzottan is elfogult vagyok!!!
    Nineteen nálam is csak TOP miatt volt ;)de vannak ilyenek ;) (amúgy Hero után nálam TOP a 2. befutó:) )
    Kismadárfejű...hát akkor is,az én kis gyönyörűségem...na de mind1 ;) Mindenkinek megvan a maga dilije :P XD (nekem is XD)

    VálaszTörlés
  5. Heaven's Postman megnézve! :) Na jó, lehet ez a kis Hero, nem is olyan rossz! :P xD

    Top nálam is kedvenc, csak a barátnőm elvetemült Top fan, szval nagyon nem reklámozhatom, hogy Top nekem is befutó! :D (ez természetesen csak vicc, de nálam azért mindig Akame marad az első, utánuk Onew és Matsushita Yuya :)

    VálaszTörlés
  6. Nem is olyan rossz??? Hmm...azért az a csaj egy hatalmas mázlista...már nem azért!!!
    Akame...na igen, azért lennék a husi a szendvicsükben, nem azt mondom...de hááát...én maradok a koreai oldalon, meghagyva a fincsi japókat másoknak :P XD XD

    VálaszTörlés