Címkék

2011. június 3., péntek

FT island - 'Hello Hello' live

A 2007-ben debütált csapatot bevallom én még csak nem rég fedeztem fel, de az első számuk egyből megfogott. Nem volt ez más, mint a Hello Hello, ahol egyből azt szűrtem le, hogy az énekes frontember (Lee Hong Ki) nagyon tud énekelni. Ők nem az a tipikus pop-banda, már csak azért sem, mert ők egy együttes. Igen, valódi hangszerekkel a kezükben/torkukban. Nem vagyok (még!) valami nagy FT island fan, de úgy gondolom, hogy azért ezt a számot megosztom mindenkivel. Hátha valaki ugyan úgy elkezd érdeklődni irántuk, mint én.  Annak ellenére, hogy nem régen "fedeztem csak fel" őket, azért ők már eléggé ismertek Koreában. Idén áprilisban jelent meg a negyedik legújabb japán nagylemezük is. A harmadik koreai minialbumuk még nagyon friss, és ezen a lemezen található a Hello Hello is, ami nekem valamiért nagyon tetszik. Remélem majd sokan osztoztok a véleményemben! Mivel rajongója vagyok az élő produkcióknak, ezért aztán live version-t adok elsőnek, de nem kell félni, ez olyan, mint ha CD minőség lenne! És ez a szép egy bandában!

Íme a videó! Szerintem egyébként a látvány is iszonyat dögös, de a szám is az!




Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése