Címkék

2011. június 9., csütörtök

DBSK/TVXQ - 'Bolero' live

Jelenleg az ágyat nyomom, nem várt láz és orrfújás tört rám, amire a legjobb ellenszer nem lehet más, mint egy jó kis DBSK élő! ballada! A második kedvenc számom tőlük a Bolero, amit csak és kizárólag a Love in the ice tudott lekörözni, pedig a két nóta nagyon hasonló.  A Bolero 2009 januárjában jelent meg három másik számukkal egyetemben a, és most tessék figyelni, a huszonötödik kislemezükön! Én azért szeretem ezt a számot, mert itt megint mindenki kiénekelheti magát, és hát Junsu meg Hero...na jó nem kezdem el az áradozást, illetve itt fedeztem fel azt is, hogy Micky-ben milyen magas hangok rejlenek. Nem mellesleg ez egy nagyon szép ballada!  És igen, ki lehet nálam nagyobb megszállott, hiszen én még betegen, 40 fokos lázzal is képes vagyok róluk, illetve erről a számról áradozni! Arról nem is beszélve, hogy a billentyűzetemről már lekoptak a betűk (és tényleg!!!), és a 'space' is kezdi felmondani a szolgálatot! Semmi nem tarthat vissza, a Bolero-t mindenkinek meg kell ismernie, és bevallom engem talán még gyógyít is! Szóval varázserővel rendelkezik! :) Már csak ezért is megosztom mindenkivel! Enjoy!


Jöjjön a utolsó, "Tohoshinki 4th Live Tour 2009: The Secret Code" koncertjükről a Bolero!




Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése