Címkék

2011. június 27., hétfő

B2ST - 'Fiction' klip

Azt hiszem én már menthetetlen vagyok! Most, hogy közelít a nagy szakzáró vizsgám (ami amúgy szerintem sima menet lesz) úgy gondoltam, hogy felteszem azt a számot, ami TÖBBEK KÖZÖTT segített a felkészülésben! Szerintem a Fiction nélkül még annyit se tanultam volna, amennyit aztán végül mégis csak megtettem. Most már éppen itt volt az ideje, hogy befejezzem a nyári otthon ülős, hű de magolós napokat, és inkább átadjam magam a buliknak. Már csak egy nap és teljes lehet az örömöm!
Szóval a B2ST ezen legújabb száma hatalmas kedvenc lett, az albummal egyetemben (és azért ne feledjük a régebbi slágereiket se: Breath, Shock, Beautiful, Say No, Mystery stb.), így aztán menthetetlen lett, hogy ne tegyem fel ide a kis történetet elmesélős klipjeim közé. Lehet, hogy már mindenkinek a könyökén jön ki a szám, én mégis a mai napig unhatatlanul hallgatom! Számomra ezek az igazán jó slágerek, amiket a kétszázadik hallgatásra sem tudok megunni! Na de nem is magyarázok többet, inkább jöjjön a Fiction!

Jöjjön a szám, amit azt hiszem ez alkalommal már harmadszorra osztok meg a jó néppel! De úgy érzem, ebből sosem elég! Ennél már csak az On Rainy Days a nagyobb kedvenc...meg még vagy 30 további nóta! XD




Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése