Címkék

2011. június 19., vasárnap

'Nippon Groove' - Vegyes érzelmek

Ez esetben előre szólok, hogy nagyon is elfogult leszek! Talán kicsit túlzott elvárásokkal indultam útnak, hogy tombolhassak kis kedvenceim zenéire, és mivel már nem vagyok éppen tini, ezért aztán mindig félek, hogy mi fog rám várni. Abban biztos voltam, hogy tudok (és fogok is) majd ugrálni egy-egy Big Bang számra, de mivel úgy gondoltam, hogy mégis csak 'Nippon'-ról van szó, hát azért most talán kicsit több japán számmal futok majd össze! Hát nem! Bevallom, én Korea fan vagyok, nálam inkább a K-pop játssza a főszerepet (nézzük csak meg a három, azaz most már négy kedvenc együttesemet: DBSK, Big Bang, Shinee, B2ST), de hát azért két Kat-Tun számnál kicsit többre számítottam volna! Ellenben volt progresszív DNB és Dubstep dögivel, amiket "stílusosan" (?) egy-egy FT Island - Hello Hello típusú hatalmas slágerrel szakítottak meg.  Ez szóljon mentségükre! Sebaj, azért megkapjátok majd tőlem azt a három számot, ami a legnagyobb őrjöngést váltotta ki az emberekből. De ne szaladjunk ennyire előre! 

Az első DJ-nek áldottuk a nevét, pláne mikor az érkezésem után egyből egy-egy U-Kiss, Shinee és Big Bang számmal indított, így aztán hatalmas mosollyal az arcomon, bár még azért nem a táncparkett kellős közepén, de bemelegítettem az esti tomboláshoz! Bár a táskánkat kis várakozás után tudtuk csak elsózni a ruhatárban, de aztán később minden a várakozásnak megfelelően alakult. Gyűltek az emberek és beindultak a remek zenék! Többek között volt MBLAQ - Stay, Shinee - Ready or Not, Big Bang - Last farewell és B2ST - Breath is, szóval nem kellett félteni, a jó hangulat garantált volt. Egészen körülbelül éjfélig, amikor is nekiindult a durvulás, amit csak egy-két TOP - Turn it up, vagy SS501 - Love Ya remix féle sláger mentett meg. Sajnos a Big Bang - High High rendes verziójára várnunk kellett hajnalig (mert ezek a felremixelt verziók nem igazán tetszettek, a Tonight és a Heartbreaker kifejezetten el lett rontva szerintem), de aztán hajnal kettőkor csak vége lett a "szenvedésnek", mert aztán kaptunk még több B2ST-et, DBSK-t, Rain-t, F(x)-et, Yamapi-t és még egy jóféle JYJ - Empy remix-et is! Azt a középső "party ölő" lötyögést meg el kell felejteni!
Egyébként a hely nem volt rossz, talán azt mondhatom csak ellene, hogy szerintem elég kicsi és nem volt benn szemernyi levegő sem, de egyébként nagyon kulturált! Azt mondjuk furcsálltam, hogy üvegpoharakban kaptuk a sört, de hát biztos volt nekik elég, hogy nem féltették a tomboló emberektől! Amúgy két terem volt, az egyikben a számomra kedves Pop slágerek voltak (ez volt egyébként a nagyobb is), míg a másikban, a másoknak kedves Jrock volt inkább a maghatározó. Így aztán összességében végül is megérte elmenni, nagyon jól éreztem magam, még egy japán fiatalemberrel is sikerült megismerkedni  (nem hazudok, Hero-nak hívták - hát mi ez ha nem egy jel!!) ;P, de én még mindig amondó vagyok, hogy Shinshoku az igazi buli! Tokyo Dance-et meg majd még meglátjuk, hiszen az még egy nagyon új "kezdeményezés"! Reméljük ott majd nem csak két Kat-Tun-t és egy Arashi-t fogunk hallani! Csak pozitívan! Persze mind ettől eltekintve hajrá K-pop! :D Nipponra meg jövök legközelebb is!

Most azt a három számot teszem ide, amire szerintem a legnagyobb zúzás ment, aminek hallatán a legtöbb ember csődült be táncolni, ugrálni, énekelni és kiabálni! A High High-t kizárom a versenyből, mert az alap, a nélkül nem is buli egy buli!!!







Természetesen ezeken kívül volt még rengeteg szám, ami csak úgy vonzotta a népet! De nekem valami oknál fogva ezek maradtak emlékezetesek! Ki tudja miért?! ;)


Amiket viszont hiányoltam: Shinee - Lucifer, BoA - Hypnotic Dancefloor, TVXQ(HoMin) - Keep Your Head Down, T-ara - One&One, Kat-Tun - No More Pain, PSY - Right Now, F(x) - Mr. Boogie, SS501 - Four Chance, 4minute - Huh, Baek Ji Young & Taecyeon - My Ears Candy remix, B2ST - Shock, Akanishi Jin - Lovejuice stb.



Semy

4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon bejött a buli! És volt a Lucifer! én hatalmasat buliztam rá!:) Nekem ugyan ez már a sokadik nipponom volt, én már tudtam mire számíthatok! Örültem a 2 Yamapinak, volt 2 NEWS is, Kattun alatt pedig megkattantam! xD Eddig ez nem igen volt jellemző, alig adtak jpopot!
    A Tokyo dancere nagyon kíváncsi leszek, remélem ott már több lesz tényleg a japán zene!


    Egypk, eskü meg akartalak keresni, de nem ismertelek meg! xD Ha virágos ruhában voltál akkor van sejtésem, ha nem akkor nincs! xD sorry :DD

    VálaszTörlés
  2. Hát nem voltam virágosban...szóval jobban tetted, hogy nem mentél oda ahhoz az "idegenhez". XD Én sajna leléptem 3 körül, szóval ezek szerint sajna lemaradtam a Luciferről :(...na majd 23.-án ;) Amúgy nem szokásom virágos szerkóban mutatkozni XD...Shinshokun is inkább fekete felsőben, vagy pirosban keress ;) És igen...furi, hogy milyen kevés Jpop volt :S Kattun nekünk is őrület volt, kár hogy nem volt olyan sok :( Tokyo Dance engem is érdekel...már csak ezért is ott lesz a helyem ;) Majd esetleg vmi támpontot adhatnánk 1másnak, hogy megismerjük a másikat XD Vagy mittom én..jelenleg nem vagyok beszámítható :) XD

    VálaszTörlés
  3. hűű, jó, hogy nem a virágos lányka vagy! Ő nem is volt szimpi! xD Na jó, csak viccelek! :D
    Ez a támpont nem is olyan hülyeség! xD Meg ha nem gond, bejelöllek facebookon, legalább te is tudod, hogy nézek ki! :) feladom az inkognítómat! xDDD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon helyes ;) Facén már vissza is jelöltelek...lagalább is remélem, hogy téged, mert ha nem akkor valami vad idegen lett az ismerősöm XD És hát akkor Tokyo Dance-en talizunk (ha minden jól alakul) :D

    VálaszTörlés