Címkék

2011. június 18., szombat

BigBang - 'Good Man' live

Nem bírtam tovább, hogy ne mutassam meg az egyik legkedvesebb BigBang számomat! Imádom ezt a nótát, és nem csak azért, mert részben TOP írta, hanem azért is, mert számomra iszonyatosan "jó" hangulata van. Ráadásképpen odáig vagyok azért, mikor Daesung és Taeyang közösen énekelnek, mikor GD az elején a két kis kezét alvásként imitálva az arcához emeli, meg mikor megénekelteti a közönséget! És hát TOP "ének" része meg aztán pláne szívet (és fület) gyönyörködtető. De mint már jól tudjuk, én túlzottan is elfogult vagyok! Tőlem aztán majdnem mindegy mit csinálnak a színpadon, szinte biztos, hogy bírni fogom, bár hál isten, eddig azért csak kiváló 'előadásokkal' ajándékoztak meg.
A szám eredeti címe "착한 사람" ("Chakhan Saram") ami szó szerint "Jó embert/férfit" jelent. A dal egyébként a BigBang harmadik minialbumon, a Stad Up-on található, ami véleményem szerint ez egyik legjobb kislemeze a csapatnak! A Good Man amúgy nem csak hangulatában (és hát az előadók kiválóságában) remek, de dalszövegében is! Egyébként Good Person néven is megtaláljátok ezt a számot! És mivel én megszállottja vagyok az élő előadásoknak, így hát természetesen ebből is a legjobbat adom: Electric Love Tour performance 2010!


Nézzük  is, vagyis inkább hallgassuk, akarom mondani lássuk és halljuk a Big Bang előadásában a Good Man/Person című számot! Enjoy!






Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése