Címkék

2011. június 8., szerda

One OK Rock - 'Jibun Rock' klip

A One OK Rock a kedvenc japán rock együttesem, ez biztos! A következő szám pedig az egyik hatalmas befutó nálam, pedig jó sok van, ami ebbe a kategóriába sorolandó. A Jibun Rock klipjét is nagyon szeretem, pedig nincs benne semmi hatalmas attrakció! Szerintem inkább csak nagyon illik hozzájuk! Ez a szám egyébként a negyedik stúdió albumukról, a Niche Syndrome-ról való, ami 2010 június 9-én jelent meg, tehát egy még nagyon friss lemezről beszélünk. Bevallom nekem ez a kedvenc albumom tőlük, szinte mindegyik számot imádom róla, ami azért elég ritka, hogy egy album összes száma elnyerje a tetszésemet. Mit nem adnék azért a limitált kiadásért, amihez DVD-t is csatoltak! Na de vissza a földre, inkább gyorsan felsorolok még pár remek nótát az albumról! A Liar-t egyszer már bemutattam, az az 'all time favourite' One OK Rock szám, de itt hallható a Never let this go, a Kanzen Kankaku Dreamer (ami egyébként a címadó dal is), illetve a Yes I am, a Jibun Rock, az Adult Suit és a Nobody's Home is, de lehet inkább egy tracklist-et fogok írni a videó mellé. Nézzük is!


Azért a Jibun Rock-ot választottam, mert 1: nagyon szeretem a számot és a klipet, 2: mert ez volt az első számok egyike, ami a 'nagy szerelemhez vezetett' és 3: mert itt ismertem fel a Taka-ban a volt News tagot! Nagyon vidám nap volt az, mikor mind erre rájöttem, így aztán abban reménykedek, hogy hátha valakinek egy hasonló boldog nappal tudok kedveskedni azzal, hogy  közzé teszem ezt a videót! Enjoy!


Niche Syndrome Trcklist:

1. Introduction 
2. Never Let This Go 
3. Kanzen Kankaku Dreamer (完全感覚Dreamer)
4. Konzatsu Communication (混雑コミュニケーション)
5. Yes I Am 
6. Shake It Down
7. Jibun Rock (じぶんROCK)
8. Liar 
9. Wherever You Are 
10. Riot!!! 
11. Adult Suit (アダルトスーツ)
12. Mikansei Kokyokyoku (未完成交響曲)
13. Nobody's Home 


És akkor íme a Jibun Rock! Szeressétek ti is! :D





Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése