Címkék

2011. június 1., szerda

Akanishi Jin - 'LOVEjuice' live

Igen, igen áldozok a Kat-Tun oltárán, ha bár Jin már jócskán nem bandatag, de azért ez a produkciója még a Kat-Tun-ös korszakából való. Azt hiszem én itt szerelmesedtem bele a fiúba, és persze a mozgásába! Hát ha lehet valami erotikus, akkor ez az (jó nálam Rain-t nehéz lekörözni, így ez is csak a második a sorban...vagy harmadik a Wonder miatt? hmmm)!!! A lényeg a lényeg, hogy szerintem ezt egyszer mindenkinek látnia/hallania kell! Én a számot is rettenetesen imádom, szinte mindegyik szólóját szeretem Jin-nek, így aztán ez sem képezhet kivételt. Szerintem a srácnak iszonyatosan erős kisugárzása van, valamint nagyon tudja uralni a színpadot. Arról nem is beszélve, hogy mennyire tud mozogni! Egyes testrészei ott is hullámoznak, ahol normális esetben nem kéne. Na jó, azt hiszem elértem a "tinilány szindrómához", így aztán gyorsan be is fejezem Jin ajnározását! Azért a dalszöveg sem semmi, csak úgy hozzátenném!

Azért nálam Kame-t nem győzi a versenyben, bármennyire is szexi a tánca! Ezt csak úgy mellékesen megjegyzem! :)
És akkor jöjjön a Lovejuice!


Semy

2 megjegyzés:

  1. Na most akkor itt nem fejteném ki, hogy mekkora Jin fan vagyok, mert arra itt nem elég a hely! xD Még a telefonomon is ő a háttér...na én itt értem el a "tinilány szindrómához" :DDD
    Nálam 3 pasi ideál van, a "cukifiú" - Taemin és társaim, a hímringyó lásd Kame és a rossz fiú, aminek élő példája nem más mint Akanishi Jin!

    Nincsenek rá szavak mennyire imádom a Lovejuicet!!! Sztem simán le is tudnám kottázni, annyiszor hallottam már! xD Jó ízlésed van, meg kell hagyni!! :D

    VálaszTörlés
  2. Jin LOVEjuice...jajj hát IMÁDOM!!! Tényleg nincsenek rá szavak ;) Azt hiszem ha ketten elkapnánk a fiút, nem élné túl XD XD XD XD Bocsi...na ez is a "tinilány szindrómának" köszönhető :P

    VálaszTörlés