Címkék

2011. június 7., kedd

Top 10 - BigBang "Party music"

Mielőtt nekiállnék újfent ecsetelni, hogy talán a lehetetlenre vállalkozom, egy közérdekű közleménnyel kezdeném! A facebook neve sokunknak sokat mond, így aztán természetesen ezen keresztül indult a petíció, hogy a BigBang merre vegye az irányt, ha már koncertezni szeretne Ázsián kívül. És igen, lehet szavazni, hogy jöjjenek Magyarországra! Még elég gyermek cipőben jár hazánk, legalább is Peruhoz és Brazíliához képest, szóval tessék végre jó cél érdekében nyomkodni a Like gombokat, és akkor TALÁN nekünk is részünk lehet egy fergeteges BigShow-ban! A linket, amire kattintva megkezdheti hazánk ámokfutását, a Top 10-es lista végére biggyesztettem, kizárólag marketinges szempontból! Aki esetleg még nem fan, hát tessék annak lenni, és hát ezért a top 10-es party lajstrom, ahol megpróbálom a lehető legjobb és legbulisabb számaikat megmutatni! (Ez azt jelenti, hogy a nagyon lírai nótáikat most kizártam a versenyből!) Hajrá, szavazásra, szurkolásra és egyenlőre csak zenehallgatásra fel! Ja, és természetesen lájkolásra fel, mert hát mit sem ér a nagy buzgalom, ha elkerülnek minket, holott sokunk vágya a nagy találkozás! És akkor most tessék felkészülni, mert jön a Top10 és az utánozhatatlan, a zseniális, a "hip-hop Mozart": BigBang!

+1. GD & TOP - HIGH HIGH

Azt hiszem erre nem sok magyarázat szorul, mert hát ez a szám minden idők egyik legütősebb, legzúzósabb party muzsikája, szóval mindenképp kitüntetett helye van a listában! Már csak azért is, mert ezt csak a két űber-rapper alkotta meg nekünk, amiért áldjuk is a nevüket, nem pedig az egész BigBang csapat! Mindenképp helyet kellett ennek szorítanom, és hát mi sem jobb, mint a legkirályabb buli nótával kezdeni a Top 10-es listát! Ez a szám hatalmas LOVE, szóval tessék feltekerni a hangerőt és Enjoy!



10. Gara Gara GO!

Ez a szám tipikusan olyan, hogy itthon én nem annyira, de buliban meg aztán nagyon is! Valahogy nem  a kedvencem (amúgy kb. minden BB számot imádok!), de az tény, hogy party nóta! Ez egy régebbi számuk (kb. a második nagy slágerük), szóval ettől már csak jobbak lesznek, de még ez is nagyon ütős tud lenni! DE, mivel itt most a buli muzsikákat kell felsorakoztatni (próbáljon csak meg valaki 10 legjobb BigBang számot kiválasztani, rájön miben szenvedek épp!!!) ezért aztán ...miket is beszélek! Nem mindegy? Tizedik a remek Gara Gara GO!



9. Sunset Glow

Hatalmas dilemmában vagyok, hogy az élőkoncertes (kicsit remixes) verziót, vagy a nagyon kedvenc videoklipet mutassam e meg, de azt hiszem, az lesz a megoldás, hogy a végén, bónuszként (más egyéb számokkal egyetemben) megkapjátok a koncertverziót! Stílusos ez a klip, hisz azt mutatják benne, hogy irány nyugat, na márpedig szép-hazánk jócskán nyugatra van tőlük, szóval GYERTEK CSAK! És ha még ráadásul úgy is érkeznének, mint a klipben, akkor aztán külön imádnám őket! XD (És akkor most felébredek!) Kilencedik a Sunset Glow!





8. Beautiful Hangover

Határozottan emlékszem, mikor megtaláltam ezt a videoklipet! Szerelem volt első látásra és persze hallásra! Ekkor ébredt fel bennem először a vágy, hogy de jó lenne egy olyan igazit bulizni egy jó kis BigBang számra! Természetesen azóta ez a vágyam többszörösen is teljesült (bár így válna valóra minden :P). És csak a nyolcadik a Beautiful Hangover!? Hmm...tényleg nem értem! Lehet csak egy nagy kalapba kéne bedobni ezeket a számokat, aztán húzni és úgy írni a sorrendet! A lényeg, hogy mind itt legyen!



7. Until Whenever

Istenem, ezt a számot nem tudtam kihagyni! Bár nem igazi buli szám (mondhatnám azt is, hogy egyáltalán nem az), de mégis! Lassú lírának semmiképpen nem írhatom, így aztán ide mindenképp be kellett tuszakolnom. Elárulom, én erre is tudnék tombolni a magam módján! (Meg ma már annyi jó remix készül...hát hajrá!) Tudom, hogy így más nagyszerű party muzsikától fosztom meg  a jó népet, de azért ezt az oldalát is jó ismerni a csapatnak! Mellesleg ezt a számot GD írta és a 'Global Warning' DVD végén volt hallható! Sajnálom, nekem már csak ilyen "furcsa" ízlésem van! Az első három helyezett úgyis tuti befutó lesz! Addig is élvezzük az Until Whenever-t! (Ha nem ez a szám lenne itt, akkor a Lollipop, csak hogy megnyugtassak mindenkit! :D)


6. My Heaven

Azt hiszem kapok a fejemre, hogy ez a csak a hatodik, de nem tehetek róla, úgy érzem lesznek ettől még jobbak is! Egy óriási slágerről van szó, ami körülbelül meghódította egész Ázsiát! Én bevallom, a klipet kicsit jobban szeretem, mint magát a számot (lehet filmes múltamnak köszönhetően), de azt semmiképp nem mondom, hogy ez nem egy igazán kiváló buli nóta! Kár, hogy egyre ritkábban halljuk a  partikon, lehet ezért a 'csúnya (?)' hatodik helyezés!


5. Stylish

Ezt a számot a FILA kedvéért készítették, de hát akkora sláger, hogy még! Igazából nem is találom a megfelelő szavakat, ezért inkább egy rövidebb történetet mesélnék el. Semmi extra, igazából a lényeg annyi, hogy én kezdetben utáltam ezt a számot. Nem bírtam egyszer sem végighallgatni! Bár ekkor még egyáltalán nem voltam BB rajongó, ez szóljon mentségemül! Természetesen azóta többször is (ha nem is naponta) adózok múltbéli hibám után, és hallgatom ezerrel! Innentől viszont nincs megállás, majd csak úgy dübörög a fülünkbe a BigBang party! Ebből már viszont koncertet adok, hogy érezzük, milyen is lenne ha...




4. Love Song

Még jó, hogy az előbb azzal kábítottam a népet, hogy dübörög majd a BB, de hát sajnálom, a Love Song-nak mindenképp elöl a helye, bármennyire is középtempójú szám! Engem ez a dal függővé tett, egyszerűen imádom! Minden nap meghallgatom (nem is egyszer), bár mentségemre szóljon, hogy még elég új nóta. Konkrétan idei, szóval...nem is mondok semmit! Inkább én is meghallgatom gyorsan, miközben tovább írom a listát! Csak azért a negyedik, mert nem az az igazi buli zene, amúgy tuti még előrébb lenne a listán!!!




3. Last Farewell

És elérkeztünk végre a dobogósokhoz! Hát nekem ez a szám volt a leges legelső amit láttam / hallottam tőlük, és ha jól emlékszem jót nevettem. Hogy lehet ezeket szeretni? Te jó ég, ez mekkora oldschool nóta stb! Igen, igen...így utólag belegondolva, hát mégis csak tudott valamit, hogy ekkora fan lettem! A klip külön érmet érdemel, úgy nézni! Óriási buli szám jön, amit nem más írt, mind GD mester, szóval szóljon a dobogó harmadik helyéről a Last Farewell!



2. Tonight

Igen, igen! A legfrissebb nóta egyből a második helyen startol, de hát ez, ez...erre nincsenek szavak! Ha meghallom egy bulin biztosan a táncparkettre röppenek és addig kiabálok és táncolok rá míg...tart a szám!  A klipben meg Daesung... csak annyit mondhatok, hogy hát mit nem adnék ha a lány lehetnék! (Na de ez megint csak szép álom!) Ez egy nagyon eltalált nóta, a partik oszlopos tagja lesz szerintem itthon is! Hallgassátok! De maximum hangerőn ám!



1. Haru Haru

És hát mi más lehetne az első, mint az utánozhatatlan és egyetlen Haru Haru (Day by Day)! Ez a szám a legnagyobb LOVE, a leges legjobb BigBang nóta (ezúton is köszönjük Daishi Dance-nek a kiváló közreműködést!), amivel szerintem minden BB rajongó csak egyet érteni tud! Nem mondom, hogy a legpartisabb számuk, de az tuti, hogy iszonyat sláger, és az is biztos, hogy ha meghallanánk egy bulin, akkor ott akkora tombolás lenne, amit elképzelni nem tudok még én se! Ennél talán csak a High High a még nagyobb buli, mert az tényleg buli! A klip is külön LOVE, ez minden szempontból első hely! Haru, Haru...Enjoy!!!




És akkor ezek után jöjjön a várva-várt link, tessék serényen szavazni!!!




 Itt van a beígért koncertes Sunset Glow, valamint egy olyan party zene, amit nem tudok kihagyni, bár nem BigBang szám, csak GD - Heratbreaker! XD (Csak???!)
Enjoy!







És amik kimaradtak: Oh my friend, Dirty Cash, Number 1, Emotion, Lalala, Lies, Always, Lollipop, Hallelujah, Hands Up, Somebody to Love stb. 


Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése