Címkék

2011. június 1., szerda

B2ST - Yoseob 'Rise and Fall' live

Istenem! Hát ez a fiú olyan hanggal rendelkezik, hogy arra szavakat sem találok! És milyen fiatal még! Ezzel csak arra akarok utalni, hogy mennyi lehetőség, fejlődés áll még előtte! Hát azt hiszem egy valamirevaló B2ST rajongónak ezt meg kell hallgatnia, bár tudom, választhattam volna számos másik dalt is, (mivel ez nem egy olyan nóta, amiben hatalmasat kell énekelni) de bevallom én az eredetit is nagyon szeretem. Viszont Yoseob-al felemelkedett a dal értéke legalább a 3szorosára! Tudtam én már a Breath, a Shock és a Beautiful során is, hát még a Fiction és az On Rainy Day után, hogy nem mindennapi képességekkel rendelkezik ez a fiú, de hááát! És azért ez nem egy könnyű nóta, mármint nem olyan egyszerű ám elénekelni, mint amilyennek tűnik! Igazából én nagyon szeretem "élőben" hallani az énekeket, így aztán mindig próbálok a kedvenc számaimból egy élő verziót halászni! A legtöbb esetben találok is, és hát volt már arra példa, hogy csalódnom kellett. Én azt szeretem, ha az előadók tényleg tudnak énekelni, és azt csak az élő előadás után/közben lehet leszűrni. Na de eléggé elkanyarodtam az eredeti témámtól! Térjünk vissza Yoseob-hoz és az ő kis produkciójához! A legjobb ha nem is beszélek többet, inkább hagyom, hogy mindenki meghallhassa, hogy miről is magyarázok!

Olyan kis aranyos, míg nekikészül a számnak! És mikor végre beindul! Meg mikor a kezével mutogatja a dalszöveget! Jajj, azt hiszem nagyon imádom a fiút! És ha a hangját örökbe lehetne fogadni, akkor azt hiszem szívesen lennék már anyuka! Ellenben milyen szépen beszéli/énekli az angolt! Sokak megirigyelhetnék! Ki hinné, hogy már 21 éves?! :)

Jöjjön Yang Yoseob és a Rise and Fall!




Semy

2 megjegyzés:

  1. Nekem Sting az egyik kedvenc énekesem, és Craig David számait is kedvelem! A rise and fallt emlékszem mennyit hallgattam mikor megjelent! :) De így, YOSEOB! Hát mennyire édi, cuki, gyönyörű fiúcska, és még énekelni is tud?! Nekem abszolút kedvencem, Onew mellett! Igaz, az első gyerekem kis Ueda klón lesz, ezt én már így eldöntöttem, de a második lehet Yoseob klón, akár! xD

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon bírom a srácot ;), elfogadnám babának :P (sajnálom, nekem Ueda nagyon lány :S, akkor már inkább Kame vagy Jin :P)de Yoseob...ááá...hatalmas B2ST fan lettem az utóbbi időben, és hát ez a kölyökkutya...nagyon tud énekelni!

    VálaszTörlés