Címkék

2011. június 6., hétfő

Red Roc & TOP - 'Hello' klip

Most az egyik kedvenc klipem jön! Annak ellenére kedvenc, hogy egyetlen TOP-m kicsit belemelegszik, és a klip kedvéért leborotválja gyönyörű fekete haját. Nem mondom, hogy megbocsátom neki, de azt se, hogy a röviddel nem néz ki ugyan olyan dögösen. Sajnálom, Hero után nálam TOP a következő nagy kedvenc, így aztán gyakorlatilag bármit csinálhat a fiú, én szeretni fogom. A Hello című szám szintén nagy favorit, én kifejezetten szeretni szoktam ezeket a reggie életérzésű dalokat. Nem is tudom, hogy találtam rá erre a nótára, de azt biztosan tudom, hogy kétféle verzió is van belőle. Én először nem ezt akartam megkeresni, de végül csak ezt sikerült, amit persze így utólag már egyáltalán nem bánok. Már csak azt kéne tudni, mi lehetett az eredeti?! Mindenesetre ez a videó és szám is bevonult a kedvencek közé, gyarapítva a történetet elmesélő videoklipek hatalmas tárát. Lássuk!

Red Roc egyébként híres arról, hogy sok 'underground' előadóval áll össze egy-egy 'duett' kedvéért. Mivel TOP is úgymond alulról indult, jelenlegi sikerét részben annak köszönheti, hogy gyermekkori barátja (GD) segített neki, ezért aztán stílszerű a klipben való szereplése. Persze rengeteg munka és fáradtság van a háta mögött (többek között elég sok kilótól kellett megszabadulnia, hogy egyáltalán szóba jöhessen számára a színpadi karrier), de le a kalappal TOP előtt, mert most viszont bizton állíthatom, hogy Korea egyik legismertebb, és legdögösebb hangú rapperéről van szó!

Lássuk akkor a klipet!




Semy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése