Címkék

2011. június 21., kedd

TVXQ (HoMin) - 'Keep Your Head Down' klip

Nem bírtam ki! Mire eljutok ahhoz, hogy egy komplett DBSK biography-t írjak, hát lehet hogy hónapok kérdése lesz, szóval inkább még most megosztom mindenkivel az egyik kedvenc 'come back' számomat, klipemet! Akik olvasták már a posztjaimat, nem lepődnek meg ha azt mondom, hogy elfogult vagyok, vagy ha azt, hogy imádom a DBSK/TVXQ-t, szóval időszerű volt már, hogy egy Keep Your Head Down helyet kapjon itt, a nagy kedvencek gyűjteményében. Emlékszem mikor először megláttam a klipet, szemem-szám tátva maradt, és utána vagy még tízszer újra leültem a videó elé. Sőt, még szerencsétlen öcsémnek is megmutattam, de még neki is tetszett! (Pedig ő aztán nem éppen egy k-pop fan!) Szóval nagyon el lett ez a szám találva, meg úgy ahogy van, klipestül, hangostul, táncostul, mindenestül kiváló! Tudtam én eddig is, hogy U-Know kiváló táncos, és hogy Changmin is borzasztóan tud énekelni, de hogy ez azért fordítva is megállja a helyét, hát az (többek között) meglepő újdonság volt! Mindent összevetve, igen, nagyon imádom a számot (de a duó minialbumát is ám ), így aztán nincs is más hátra, mint sem hogy jöjjön a Keep Your Head Down!

Sokan sokfélét mondanak, hogy ezt a számot a fiúk a 'JYJ'-nek szánták (dalszövegileg), de hát erre azért nincsen hiteles bizonyíték. Persze lehet, hogy ez így van, de az is lehet, hogy nem, a lényeg az, hogy ez egy baromi jó nóta! A többi meg maradjon az ő titkuk!
Enjoy!






Semy

1 megjegyzés:

  1. Nekem is ez az egyik kedvenc koreai klippem! Pedig én még elfogult sem vagyok! xD Na jó, Changminnal szemben egy kicsit! :DD
    Nagyon eltalálták a fiúk!

    VálaszTörlés