Címkék

2011. június 11., szombat

4minute - 'Huh' klip

Igen, igen egy csajbandától választottam klipet! Meg is mondom gyorsan, miért. Egyrészt, mert az elején a B2ST-es srácok láthatóak, úgy körülbelül 10 másodperciig XD, másrészt azért, mert én először nem nagyon kedveltem ezt a számot, aztán a klippel együtt valahogy mégis megkedveltem. Miután láttam az mv-t,  a szám is jobb lett. Ki érti ezt?! Azóta úgy vélem igen csak egy party muzsikáról van szó, bár be kell vallanom, hogy én nem igazán szeretem az ázsiai lánybandákat. Valamiért nem fognak meg, persze tisztelet a kivételnek! Azért szeretnék én olyan csúnya lenni, mint ezek a csajok, és ilyen erotika mentesen is szeretnék mozogni! Persze a Pussicat Dolls és társai után ma már nincs min meglepődni, az ne is álljon kamera elé, akinek nincs mit villantania! Ezek lettünk, mi nők! Hát, gyönyörű! De még mielőtt belemelegednék annak a firtatásába, hogy miért is kell vetkőzni meg picsagatyákban csöcstejszínhabbal enyelegni a tévéképernyőkön (valószínű ezzel próbálják kompenzálni a silány zenét), inkább arra felé veszem az irányt, hogy bemutatom a 'Huh' klipjét. Azért kedves férfiak, lehet itt bőven csorgatni a nyálat, nem csak mi nők tudunk áradozni a gyönyörűbbnél gyönyörűbb férfiakról! Tessék tudomásul venni, hogy ebben ugyan olyan elvetemült mind a két nem, csak míg a csajokat cikizik érte, a férfiak menő macsók lesznek! Én legalább vállalom! Hát tessék! Ázsiai húspiac, ha nem is a legrosszabb fajtából, de legalább a minőségre adjunk!

Annyit még elárulok, hogy a 'Huh' cím igazából jelentéssel is bír: Hit Ur Heart! Ezek a csajok azért kemények, a maguk cérna hangján!!! Én azért csak szeretem ezt a számot! Hát,  enjoy!



Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése