Címkék

2011. június 16., csütörtök

Jang Geun Suk - 'Magic Drag' klip

Ezt a fiút nem lehet nem szeretni! A színész, énekes, műsorvezető, modell Jang Geun Suk ebben a klipben bár csak szereplő (illetve egy kis részt "énekel is"), de hát azok a pillanatok mindent megérnek.  A szám egyébként a Hyorin-nel közösen készített Magic Drag című minialbumon található, amit Samsung. reklámként is lehetett látni.  Szerintem egyébként mint nóta is élvezhető.
Ha Seto Koji-ra azt írtam, hogy kölyökkutya, akkor JGS nem is tudom mi lehet, de az biztos, hogy a 'kölyök' szó és egy aranyos kisállat tuti, hogy benne van! Én a magam részéről nagy rajongója vagyok a fiúnak, mint a színésznek és az énekesnek egyaránt. Úgy vélem nagyon tehetséges, és mind ezek felett ő egy nagyon közvetlen, kedves ember. Mondom, nem lehet nem szeretni! Külön piros pontot érdemel, hogy ráadásképpen egy napon született velem, bár gondolom ezt az időpontot nem személyesen választotta! Sebaj, legalább tudom, hogy kivel ünnepelhetném akár együtt is a születésnapomat úgy, hogy az biztosan emlékezetes legyen! Ez a videó csak ízelítő! Tessék belekóstolni!


Ebben a klipben lennék a kis játékszere, az is biztos, és hát azok a "varázs ujjak" igazán befűzhetnének engem is, de gondolom ezzel sokan vagyunk így! (Koreában legalább is biztos!) JGS-ről is készülök írni egy teljes önéletrajzot, illetve szeretném ha minél több filmjével, sorozatával és természetesen számával megismertethetnélek titeket. Higgyétek el, nem fogtok csalódni, ugyanis a srác játszott már bűnözőt, tinédzser apukát, megbolondult zenészt, de a dorámáiban is brillírozik, mint szigorú bandavezér, vagy akár bepalizott férj jelölt. De ezekről majd később, most jöjjön a Magic Drag! Engem biztosan elvarázsolt itt! Most ti jöttök!


És akkor jöjjön a klip! Enjoy!



Semy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése